آموزش تغییر تم دایرکت اینستا
آرت زدن روی قهوه
بهترین بلندگوهای بلوتوث
آسیاب قهوه چگونه انتخاب می شود ؟
نقد و بررسی: Apple MacBook Pro (13 اینچ ، 2020)
Covid-19 انقلاب مراقبت های بهداشتی AI را تسریع می کند
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

فرانسه برای Rein در پادشاهان Big Tech برنامه ریزی می کند


در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک در لندن با رئیس جمهور امانوئل ماکرون فرانسه این هفته ، رئیس جمهور ترامپ تهدید کرد که برای تلافی مالیات جدید برای شرکتهای بزرگ فناوری ، تعرفه هایی را برای کالاهای فرانسوی مانند شامپاین اعمال خواهد کرد.
همانطور که او صحبت می کرد ، وزیر امور دیجیتال ماکرون ، سدریک ا ، در واشنگتن دی سی بود و در تلاش بود تا برای اقدامات حتی قوی تر علیه گوگل و سایر غول های فناوری نیز پشتیبانی کند.
او گفت: "سیستم عامل های فنی ردپایی در اقتصادها و دموکراسی های ما دارند که این یک چالش بزرگ برای قدرت عمومی است." O گفت ، در طی بازدید از دفاتر WIRED در سانفرانسیسکو ، یک توقف در یک سفر یک هفته ای متقابل از کشور که شامل نشست بود قانون گذاران ، تنظیم کننده ها و دانشگاهیان در مورد تاکتیک های ضد انحصاری بحث می کنند. O می گوید که ایده های فرانسه و اروپا درباره محدود کردن قدرت فناوری در ایالات متحده آمریکا رواج دارد و مالیات خدمات دیجیتال فرانسه تازه شروع است.

ماکرون در ماه ژوئیه این مالیات جدید را به تصویب رساند. این شرکت 3 درصد از فروش دیجیتال را از شرکت هایی با بیش از 750 میلیون یورو (829 میلیون دلار) درامد جهانی و درآمد بیش از 25 میلیون یورو در فرانسه (27 میلیون دلار) در دسته هایی از قبیل تبلیغات آنلاین یا تگرگ سواری دریافت می کند. علیرغم حساسیتی که از طرف شرکتهای فناوری و نماینده تجارت ترامپ در ایالات متحده ایجاد شده است ، O آن را نوعی خونگرم توصیف می کند.

O می گوید: "مالیات دیجیتال از نظر سیاسی و نمادین دارای اهمیت است ، اما از منظر اقتصادی و دموکراتیک ، این یک بخش واقعاً ، واقعاً جزئی از مشکل است." مهمتر؟ هدف قرار دادن بزرگترین شرکتهای فناوری (که بیشتر آنها آمریکایی هستند) با مقررات جدید برای جلوگیری از خنثی کردن رقابت و آسیب رساندن به دموکراسی. O می گوید: "ما چارچوب نظارتی خود را برای عصر صنعتی طراحی کرده ایم ، و در بعضی موارد دیگر مهم نیست."

بر خلاف نامزدهای ریاست جمهوری الیزابت وارن و برنی سندرز ، O نمی خواهد شرکت های فنی را به هم بزند. وی در عوض شعاری را نقل می کند که می گوید این هفته از مردی که سابقاً بالاترین تنظیم کننده اینترنت آمریکا بود ، رئیس سابق کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا تام ویلر به گوش می رسد: "آنها را خراب نکنید ، آنها را باز کنید."

O می گوید ، مانند بانک ها ، دولت ها می توانند شرکت های فناوری "سیستمیک" را با بیشترین قدرت شناسایی کرده و با مقررات اضافی آنها را هدف قرار دهند. این موارد شامل مجبور بودن مجوز اجازه می دهد تا رقبا بتواند به طور رایگان و با نرخ کنترل شده به خدمات یا داده های خود دسترسی داشته باشد ، ممنوعیت کسب و حتی قوانین خاص در مورد گفتار نفرت
چنین ایده هایی بعید است که در بین شرکت های فناوری آمریکایی یا مقامات ارشد و صدای توئیتری دولت ترامپ محبوب باشد. اما O ادعا می کند که حمایت از اصلاح قوانین ضد انحصاری برای مهار فن آوری در ایالات متحده در حال رشد است و استدلال هایی را که وی در این هفته با چهره هایی از جمله ویلر ، سناتور برایان شاتز (D-هاوایی) داشت ، که طرفداری از سرکوب دولت در بنگاه های فناوری و استنفورد است ، در حال رشد است. اقتصاددان ، داگ ملامد ، پیش از این وكیل ارشد پرونده ضد انحصار وزارت دادگستری علیه مایکروسافت.

در آینده چشم انداز سرکوب مهم فناوری ایالات متحده در نوامبر 2020 تصمیم گیری خواهد شد. بدون در نظر گرفتن ، O پیش بینی یک حمله بین المللی را اعلام کرد و هشدار داد که اتحادیه اروپا آماده است تا موضع خود را در مورد صنعت فناوری سخت تر کند.

اخیراً این بلوک مجموعه جدیدی از رهبران را به شعبه اجرایی خود یعنی کمیسیون اتحادیه اروپا منصوب کرده است که موقعیت جدیدی را ایجاد کرده است که به طور خاص برای "حاکمیت فناوری" ایجاد شده است. این مورد توسط Margrethe Vestager دانمارک پر شده است ، که با تحقیقات و جریمه های گوگل ، فیس بوک و اپل به عنوان عنوان رقابت اتحادیه اروپا مشهور شد.

O Vestager را "متحد بزرگ" می نامد و پیش بینی می کند اتحادیه اروپا در ماه های آینده "پیشرفت عظیمی" در زمینه تنظیم فناوری انجام خواهد داد. او همچنین اذعان می کند که برای تغییر واقعاً در اروپا مسیر حرکت فناوری ، بیش از اقدامات دولت صرف می شود - بلکه باید غول های فنی خود را نیز جوجه کشی کند.

ای افسوس که فرانسه در 23 سال گذشته فقط دو IPO فناوری بزرگ از بیش از یک میلیارد یورو تولید کرده است. وی می گوید: "اگر می خواهید استاندارد ها را در جهان تنظیم كنید ، می توانید رهبران جدید را ظهور كنید."

دولت فرانسه امیدوار است که مقررات جدید با تسهیل دستیابی به جایگاه بتواند به تغییر آن کمک کند. این صندوق 5 میلیارد یورو (5.5 میلیارد دلار) جدید برای استارتاپ های فرانسه دارد. O می گوید سیاست های پیشرفته فناوری در حال حاضر به الهام بخشیدن بیشتر کارگران فن آوری فرانسوی در خارج از کشور برای فکر کردن به خانه خود کمک می کند - همانطور که پیروزی های انتخاباتی اخیر برای ترامپ و Brexit انجام داد.

بهترین فصل سفر به فرانسه

  • بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌ها و گردش‌های شهری فصل معمولی سال یا همان شولدر سیزن است. در بیشتر مناطق فرانسه، ماه‌های مه و سپتامبر فصل معمولی سال است، ولی در پاریس این فصل نسبتا شلوغ است. در اوایل مارس و اواخر اکتبر، جمعیت گردشگران، کمتر از سایر مواقع است.
  • اگر می‌خواهید از تفریحات ساحلی در نواحی جنوبی فرانسه لذت ببرید، باید قبل از سفر بدانید که دمای آب دریا فقط در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر به اندازه‌ای گرم است که برای شنا مناسب باشد.
  • بهترین زمان سفر به فرانسه برای خرید از اواسط ژانویه تا اواسط فوریه و از اواخر ژوئن تا اوایل اوت، است تا بتوانید از حراج‌های تابستانی و زمستانی استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.