آموزش تغییر تم دایرکت اینستا
آرت زدن روی قهوه
بهترین بلندگوهای بلوتوث
آسیاب قهوه چگونه انتخاب می شود ؟
نقد و بررسی: Apple MacBook Pro (13 اینچ ، 2020)
Covid-19 انقلاب مراقبت های بهداشتی AI را تسریع می کند
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

Huawei P40 و P40 Pro: تاریخ انتشار ، شایعات و مشخصات


هواوی در سال 2019 در مطبوعات زیاد بوده است. این شرکت در ابتدای سال چند گوشی هوشمند عالی را در P30 تحویل داد ، و در قسمت بعدی Mate 30 و Mate 30 Pro در قسمت دوم سال.
متأسفانه ، به اندازه Mate 30 و Mate 30 Pro ، آنها اولین دستگاه هایی بودند که تحت تأثیر جنگ تجاری ایالات متحده با چین قرار گرفتند و بدون دسترسی به برنامه های Google راه اندازی شدند.

Huawei P40 و P40 Pro به چه معنی است؟ آیا آنها هنوز راه اندازی می کنند و در صورت انجام چه کارهایی می توانیم از آنها انتظار داشته باشیم؟ در اینجا همه چیز راجع به P40 و P40 Pro می دانیم.
Huawei P40 تاریخ انتشار و قیمت


سری Huawei P30 در تاریخ 26 مارس در پاریس رونمایی شد و پیش سفارشات بلافاصله پس از این رویداد آغاز می شوند. سری P20 در ماه مارس سال 2018 راه اندازی شد. این نشان می دهد که مارس زمان منطقی برای راه اندازی است ، اما شایعات حاکی از آن است که هواوی ممکن است به دنبال این باشد که اوضاع را به جلو سوق دهد و در اوایل سال راه اندازی شود. هنوز هیچ تائیدیه ای در دست نیست ، اما با وجود مشکلات مداوم در مورد ممنوعیت تجارت ایالات متحده ، اگر هوآوی در پرتاب چینی ها دو برابر شود ، تعجب نخواهیم کرد.

از نظر قیمت گذاری ، P30 از 699 پوند شروع می شود ، در حالی که P30 Pro با 899 پوند شروع می شود. از تعجب P40 و P40 Pro در قیمت های مشابه قبلی خود ، اگر کمی بیشتر نباشیم ، شگفت زده نخواهیم شد اگر یک راه اندازی اروپایی شود.
طرح

    دوربین جلوی سوراخ پانچ
    طرح های فلزی و شیشه ای
    نمایش افقی

Huawei P30 و P30 Pro هر دو دارای طراحی ساندویچ شیشه ای و فلزی هستند که دارای سیستم های دوربین عقب عمودی و شکاف های ضد آب در بالای صفحه نمایش های خود هستند.

از نظر طراحی چیزهای کمی وجود دارد اما شایعات مربوط به دوربین جلوی سوراخ پانچ - همانطور که اخیراً در Huawei Nova 6 جدید دیده می شود - ممکن است ظاهر خوبی داشته باشد. این امر از شر شکاف خلاص می شود.

در عقب ، این تردید در حال افزایش است که هوآوی دارای دوربین بزرگتر باشد - به جای مخفی کردن دوربین ها ، ممکن است اوضاع را آشکارتر جلوه دهد.

همچنین کاملاً مطمئن است که هواوی از صفحه نمایش Horizon خود استفاده می کند و درست در لبه گوشی قرار دارد.
نمایش دادن

    OLED ، 120Hz
    سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش
    وضوح بالاتر

Huawei P30 و P30 Pro هر دو وضوح تصویر Full HD + را در نمایشگرهای OLED خود دارند. شایعات اولیه حاکی از آن است که P30 Pro ممکن است به 2K منتقل شود ، اما خبر بزرگتر این است که نرخ تازه سازی 120 هرتز در حال اتخاذ است. اگر صحیح باشد ، صافی پیمایش را بهبود می بخشد.

Mate 30 Pro آنچه هوآوی را "Horizon Display" معرفی می کند معرفی کرد و ما انتظار داریم این نوع نمایشگر را در P40 Pro نیز مشاهده کنیم. ما همچنین انتظار داریم که هر دو سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نوری را ارائه دهند.
دوربین

    سیستم لایکا
    دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی
    سیستم دوربین پنج

Huawei P30 و P30 Pro برخی از بهترین دوربین های هوشمند در بازار هستند. بسیار محتمل است که P40 و P40 Pro تمرکز زیادی روی قابلیت های دوربین آنها بگذارند.

تاکنون فقط شایعات طرحری درباره آنچه P40 Pro ممکن است ارائه دهد ، داشتیم. این شامل Sony IMX686 ، یک سنسور با کیفیت 64 مگاپیکسلی با نام تجاری جدید است ، همراه با دوربین تله فوتو پریسکوپ ، دوربین با زاویه دید عریض ، دوربین ماکرو و زمان حسگر پرواز. این علاوه بر دوربین های جلوی دوگانه است.

با این حال ، کمی برای تأیید این سیستم دوربین کمی وجود دارد ، اما به نظر می رسد مانند حرکتی که از هواوی انتظار داریم.
مشخصات سخت افزار

    *******ین 990
    شارژ معکوس بی سیم
    شارژ سریع

هواوی تراشه های خود را تولید می کند ، بنابراین P40 و P40 Pro بدون شک روی جدیدترین پردازنده *******n - *******n 990 - اجرا می شود - که همان روشی است که هواوی در Mate 30 خود از آن استفاده می کند. ما انتظار داریم که آن را به صورت 4G و 5G در دسترس قرار دهد.

انتظار داریم شاهد شارژ شدن سیم بسیار سریع در P40 Pro باشیم ، با شایعاتی مبنی بر اینکه هواوی دارای سیستم جدید 50W است. همچنین انتظار داریم شاهد شارژ بی سیم معکوس باشیم.

گفته می شود که این باتری 5500mAh است ، اما برای استفاده از گرافن ، امکان استفاده از باتری فیزیکی کوچکتر با ظرفیت بیشتر فراهم می شود. تأیید این امر کمی وجود دارد ، بنابراین این شایعه خاص را با یک نمک نمک میل کنید.
نرم افزار: برنامه های Google؟

این سوال میلیون دلاری است: آیا P40 و P40 Pro برنامه ها و خدمات Google را ارائه می دهند؟ در حال حاضر ، ما انتظار نداریم.

این احتمال وجود دارد که ممنوعیت Google ناشی از جنگ تجاری ایالات متحده و چین تا سال 2020 مرتب شود. بنابراین اگرچه ما امکان ارائه برنامه های Google یا P40 Pro را به تازگی رد نمی کنیم ، اما ما گمان می کنیم که احتمالاً آنها تجربه نرم افزاری مشابه سری Mate 30 را ارائه می دهد.

در حال حاضر ، به جرات می توان گفت P40 با اندروید 10 با EMUI 10 روانه بازار خواهد شد ، اما تا آنجا که می توانیم پیش برویم.
شایعات P40 و P40 Pro: تاکنون چه اتفاقی افتاده است؟

هر شایعه پیرامون P40 و P40 Pro را در اینجا و زمان ظاهر شدن آنها پیدا خواهید کرد.
11 دسامبر 2019: تصویر پیش بینی شده Huawei P40 از دست دادن دوربین قابل توجه را نشان می دهد

تصویری که ادعا می شود هوآوی P40 است ، منطقه بزرگی را نشان می دهد که ممکن است دوربین ها در آن قرار بگیرند - اما همچنین این است که طراحی از P30 Pro تغییر زیادی نمی کند.
08 دسامبر 2019: مشخصات Huawei P40 Pro ظاهر می شود ، اما با یک نمک نمک میل کنید

مجموعه ای از مشخصات جامع برای Huawei P40 Pro در توییتر ظاهر شده است ، اما از منبعی که به خوبی در نشت ها مشخص نشده است ، بنابراین باید با احتیاط رفتار کرد. بسیاری از مفروضات منطقی هستند ، اما تأیید واقعیتها اندک است.
14 نوامبر 2019: ممکن است هواوی P40 و P40 Pro را زودتر از سال 2020 پرتاب کند

گزارشی از اطلاعات حاکی است که ممکن است هواوی به دنبال راه اندازی P40 و P40 Pro در اوایل سال 2020 باشد. دستگاه های قبلی در ماه مارس راه اندازی شده اند ، اما این شرکت ممکن است اوضاع را به پیش ببرد. این ممکن است برای خریداران چینی جذاب باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.