آموزش تغییر تم دایرکت اینستا
آرت زدن روی قهوه
بهترین بلندگوهای بلوتوث
آسیاب قهوه چگونه انتخاب می شود ؟
نقد و بررسی: Apple MacBook Pro (13 اینچ ، 2020)
Covid-19 انقلاب مراقبت های بهداشتی AI را تسریع می کند
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

بهترین بلندگوهای بلوتوث



حتی با تقریباً هر شرکت بزرگ فناوری که یک بلندگوی هوشمند برای اتاق نشیمن و آشپزخانه شما درست می کند ، بلندگوهای بلوتوث هنوز هم مکانی نزدیک و عزیز برای قلب ما دارند. سرگرم کننده و آسان است که از Amazon Echo یا Google Home بخواهید آهنگ مورد علاقه خود را پخش کند یا آب و هوا را به شما بگوید ، اما بلندگوهای هوشمند دارای چند عصا هستند - اول از همه ، Wi-Fi پایدار.همچنین اغلب برای خارج از منزل قابل حمل و ضد آب نیستند. بلندگوهای بلوتوث تقریباً با استفاده از هوشمند ، بلندگوهای بلوتوث همیشه متنوع تر ، مقاوم تر و قابل حمل تر هستند و با هر تلفن هوشمندی کار می کنند. آنها همچنین از بسیاری از معادل های بلندگوی هوشمند خود خوب یا بهتر به نظر می رسند. در چند سال گذشته ، ما صدها بلندگوی بلوتوث را آزمایش کرده ایم و ده ها مورد دیگر را به صورت آنلاین تحقیق کرده ایم و با خوشحالی می توان گفت که آنها هنوز هم از بهترین دستگاه های کوچکی هستند که می توانید به آنها گوش دهید. در حال حاضر موارد دلخواه ما هستند.

حتماً همه راهنماهای خرید ما ، از جمله بهترین میله های صدا ، بهترین گوشواره های بی سیم و بهترین بلندگوهای هوشمند را بررسی کنید.

به روز شده در اکتبر 2020: ما KEF LSX و Vizio 2.1-Channel Soundbar را اضافه کردیم.

به طور کلی بهترین
UE Boom 3

بلندگوهای بلوتوث بزرگتر و بدتر وجود دارد ، اما هیچ یک از آنها با لذت و راحتی Ultimate Ears Boom 3 مطابقت ندارد (9/10 ، توصیه های WIRED). برخی از دلپذیرترین و متعادل ترین صدا را برای اندازه خود ارائه می دهد. سیلندر ضد آب چند رنگ است ، می تواند 15 ساعت بین شارژ دوام داشته باشد و 100 فوت دامنه بلوتوث را به شما می دهد. علاوه بر این ، دو سال ضمانت دارد.

اگر واقعاً نیاز به یک لگد زدن به مهمانی دارید ، Megaboom 3 (185 دلار) یک مدل پیچیده تر است که باس را تقویت می کند.

بهترین معامله
Tribit StormBox

احتمالاً در مورد Tribit چیزی نشنیده اید ، اما بلندگوی بلوتوث آن بسیار بهتر از قیمت مناسب به نظر می رسد. StormBox مدل مورد علاقه من است. دارای درایورهای شلیک دوگانه و رادیاتورهای غیرفعال به شکل قرص به طول 7 اینچ است. نه ، این به تنهایی نمی تواند به یک مهمانی رقص ترنس دامن بزند ، اما وضوح صدای آن چشمگیر است ، و دارای یک دکمه اضافی باس اضافی است که اگر کمی گل آلود باشد ، صدای شگفت انگیز دیگری را اضافه می کند.

با باتری 20 ساعت و باتری ضد آب IPX7 (نه گرد و غبار بلکه می تواند در آب غوطه ور شود) ، این یک همراه عالی برای آهنگ های حیاط خلوت ، سفر به پایین رودخانه یا سایر مجامع غیر رسمی است.
بلندگوی مقرون به صرفه دیگری
Denon Envaya (3 اندازه)

به نظر نمی رسد که سه بلندگوی Enonaya Denon خیلی خاص باشد - تا زمانی که آنها را جفت کنید. ما نمی توانیم بزرگترین مدل ، 200 دلاری ، 8 اینچی DSB-250BT را به دست آوریم و از آنچه خوانده ایم ، دو مدل دیگر (99 و 149 دلار) برای اندازه آنها نیز عالی به نظر می رسند. صدای Envaya به طور فوق العاده ای بلند نمی شود ، اما تحریف نمی کند. وضوح و دامنه صوتی بیش از هر بلندگو معامله ای که شنیده ایم ، به لطف تقویت کننده داخلی ، لیست پخش را زنده می کند.

هر مدل ضد آب IP67 است ، می تواند با بلندگوی Envaya دیگر جفت شود و 10 تا 12 ساعت شارژ می گیرد. لبه های لاستیکی نیز در حال حاضر در برابر چند افتادگی مقاومت کرده اند. تنها شکایت ما فقدان دکمه Play / Pause است ، اگرچه میکروفون و توانایی برقراری تماس تقریباً آن را جبران می کند.

بهترین برای خانه
Sonos Move

اگر بلندگوی بلوتوث می خواهید که بتواند هر اتاقی (یا پاسیو) را پر کند اما عمر زیادی در آن زندگی می کند ، Sonos Move (8/10 ، WIRED توصیه می کند) بلندگوی خوبی برای ایجاد یک شبکه خانگی در اطراف است. Sonos بلندگوهای بی سیم چند اتاق را اختراع کرد. بلندگوهای آن تقریباً به هر سرویس جریانی متصل می شوند و آنها با Google Assistant یا Alexa کار می کنند. آنها همچنین از هر معیاری شگفت انگیز به نظر می رسند. Move در درجه اول یک بلندگوی بی سیم است که از طریق شبکه Wi-Fi شما پخش می شود ، اما هنگامی که آن را به خارج یا مکان دیگری از Wi-Fi می برید به عنوان یک بلندگوی بلوتوث نیز عمل می کند.

این باتری 11 ساعت دوام می آورد ، به علاوه در برابر پاشش نیز مقاوم است. ما یک شلنگ به سمت آن شلیک کردیم ، بنابراین می دانیم که می تواند خیس شدن را کنترل کند. همچنین دارای یک پایه شارژ برای تمام شدن زمان تفریح بیرون است.

بهترین ها برای مهمانی های استخر
UE Wonderboom 2

Ultimate Ears Wonderboom در سال 2017 برنده جایزه دنده سال WIRED شد و این به این دلیل است که بهترین همراه استخر بود که می توانستید داشته باشید. Wonderboom 2 جدید حتی بهتر است. توپ کوچک 4 اینچی شادی اکنون از مقاومت IP67 در برابر آب و گرد و غبار برخوردار است. این باتری 13 ساعته شارژ می شود (سه برابر بیشتر از قبل) ، دارای یک دامنه بلوتوث 100 فوت ، شناور است ، و صدای شگفت آور قوی را هنگام انجام آن بیرون می کشد.

UE می گوید این تا 5 فوت ضدآب است ، اما صادقانه می توانید با آن مقداری سبک سبک در چمن بازی کنید و از نظر ساییدگی بدتر نخواهد بود. بعد از اتمام کار فقط آن را بشویید. برای صدای استریو مناسب می توانید دو تا را با هم جفت کنید
گوگل نجوا
JBL Link Portable

ما چند سالی است که از Link 20 (8/10 ، WIRED Recommends) و اکنون Link Portable جدیدتر ، طرفداران بزرگ اسپیکرهای هوشمند قابل حمل JBL هستیم. از یکپارچه سازی دستیار Google و صدای 360 درجه عالی برخوردار است. همراه لوازم جانبی مفیدی مانند یک گهواره شارژ است که به راحتی در بین سفرهای خارج از آن پایین می آید. هشت ساعت آب شارژ دریافت خواهید کرد و برای مدت زمان 30 دقیقه تا یک متر ضد آب است. در مورد هر کاری صحبت کنید

تنها مسئله ما ترک تحصیل گاه به گاه Wi-Fi بوده است. دامنه Wi-Fi در این بلندگو خوب است اما به خوبی تلاش قبلی JBL نیست. از طرف دیگر ، پایه شارژ و شارژ USB-C فوق العاده هستند.
زمان ماجراجویی
کلیپ 2 JBL

خوب ، بنابراین آخرین مدل نیست ، اما JBL Clip 2 هنوز بلندگوی مورد علاقه ما بر پایه کارابین است. به اندازه یک هاکی هاکی است - به اندازه کافی کوچک که تقریباً در هر ماجراجویی می توانید آن را با خود ببرید. ضدآب است و کمی کارابین در بالا دارد بنابراین می توانید آن را به انواع مختلف برسانید. همچنین کنترل های بیشتری روی صدا (میزان صدا ، پخش ، بلوتوث ، قدرت) نسبت به بلندگوهای دیگر دارد. Kicker یک کابل صوتی 3.5 میلی متری داخلی است و قابل جمع شدن است و به شما راهی آسان برای اتصال برخی از آهنگ های سریع بدون سر و صدا با بلوتوث می دهد.

نیازی به کابل 3.5 میلیمتری ندارید؟ صدای جدیدتر JBL Clip 3 (70 دلار) کمی بهتر به نظر می رسد و کمی براق به نظر می رسد اما کابل جمع شونده ندارد و کارابین آن بالا و پایین خم نمی شود.

فرمان آماده است
Tribit Stormbox میکرو

Tribit StormBox Micro به یکی از بلندگوهای کوچک مورد علاقه ما برای دوچرخه سواری تبدیل شده است زیرا دارای یک بند سیلیکونی کشدار است که فقط به اندازه کافی برای چسباندن به دسته فرمان دوچرخه یا یک کوله پشتی آموزش داده شده است. اگر یکی از دوستانتان نیز یکی از آنها را داشته باشد ، می توانید دو را با هم جفت کنید تا از مسافرت های دور از دسترس اجتماعی استفاده کنید. دارای امتیاز IP67 در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر آب است ، به این معنی که در هر آب و هوایی می توانید سوار شوید و عمر باتری هشت ساعته آن باعث می شود در مسیرهای طولانی مدت عالی باشد.

Bose همچنین یک بلندگوی عالی از طراحی مشابه به نام SoundLink Micro (79 دلار) می سازد ، که قبلاً بهترین انتخاب دسته فرمان دوچرخه بود. به نظر می رسد تقریباً یکسان است اما دو برابر Tribit گران است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.