آموزش تغییر تم دایرکت اینستا
آرت زدن روی قهوه
بهترین بلندگوهای بلوتوث
آسیاب قهوه چگونه انتخاب می شود ؟
نقد و بررسی: Apple MacBook Pro (13 اینچ ، 2020)
Covid-19 انقلاب مراقبت های بهداشتی AI را تسریع می کند
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

مشخصات ، تاریخ انتشار ، اخبار و شایعات


سامسونگ پس از طی مسیری طولانی و پر پیچ و خم که اولین Galaxy Fold خود را به بازار عرضه کرده است ، دارای دستگاه های نسل دوم است.
اما بر خلاف نسخه اصلی ، شایعه شده که Fold 2 از طراحی تاشو تاشو اسپرت خواهد کرد.

این ویژگی همه نشت ها ، شایعات و گمانه زنی های مربوط به نسل بعدی Galaxy Fold را گرد آورده است. اینجا همه چیز را می دانیم که ...
سامسونگ معمولاً پرچمدار سری Galaxy S خود را - که S11 و S11 + خواهد بود - پیش از کنگره جهانی موبایل معرفی می کند. شایعات می گویند که 18 فوریه آشکار شدن این تلفن ها را به همراه خواهد داشت و احتمالاً گلکسی پوش جدید جدید در همان زمان اعلام می شود.

با این حال ، ما ایده سامسونگ راه‌اندازی این گوشی در MWC را دوست داریم. سامسونگ با استفاده از پرچمدار از بازار خارج شده ، می تواند دستگاه Fold نسل بعدی خود را به نمایش بگذارد ، بنابراین ممکن است در اواخر ماه فوریه شاهد یک نگاه اجمالی از Fold 2 در MWC 2020 باشیم. هنوز هیچ چیزی تأیید نشده است.

درمورد قیمت ، شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ از نظر قیمت قرار است Fold 2 را در کنار Galaxy S11 قرار دهد. این بدان معناست که این گوشی یک مشخصات پایین تر است اما در دسترس تر است. این می تواند به کمتر از 1000 یورو / $ / come برسد.
Samsung Galaxy Fold 2: طراحی و نمایشگر

    طراحی تاشو
    صفحه نمایش 6.7 اینچی شایعه شده است
    پوشه کوچکتر از اصلی

گفته می شود که Fold 2 به طرز چشمگیری متفاوت از نسخه اصلی است و از طراحی آن متفاوت است: به نسل دوم Fold گفته می شود که طرحی از جنس تاشو را ارائه می دهد ، که یک دستگاه تاشو کوچکتر را پیشنهاد می کند ، شبیه به Moto Razr. گفته می شود که در گزینه های سیاه و بنفش قرار دارد. این بالقوه SM-700 نام دارد ، اگرچه این مورد تأیید نشده است.

این طراحی توسط سامسونگ به عنوان یک کانسپت نشان داده شده است ، ثبت اختراعات ثبت شده برای این نوع طراحی وجود داشته است و اخیراً نیز شاهد عکس هایی در فضای مجازی از چنین طراحی هستیم - اگرچه هنوز نمی توان گفت این تلفن مفهومی است یا خیر. یک نمونه اولیه یا یک جعلی کامل.
نکته جالب در مورد این تصاویر این است که هنوز یک صفحه نمایش سنگین در اطراف صفحه نمایش وجود دارد ، به سختی تجربه لبه به لبه ای که از سامسونگ انتظار داشتیم. این نمایشگر در اوایل شایعه شده بود که 6.7 اینچ است. ما نمی توانیم جزئیات زیادی را در اطراف خود مشاهده کنیم ، اگرچه به نظر می رسد مشابه Galaxy Fold موجود.

مطمئناً هنگامی که تلفن بسته است ، به نظر می رسد مانند گلکسی پوش فعلی فعلی ، بنابراین تصور می کنیم که همان صفحه نمایش با روکش پلاستیکی AMOLED است ، با همان لولا محافظت شده - و به احتمال زیاد قاب محافظ برای محافظت از لبه صفحه نمایش لازم است. و مطمئن شوید که نمی توان آن را از بین برد.

نمای بیرونی ظاهری براق است و یک نمایشگر ثانویه کوچک در قسمت بیرونی وجود دارد - درمورد نمایشگر خارجی بزرگتر چیزی در دست نیست. از آنچه تاکنون دیدیم ، ممکن است اینگونه نباشد.
Samsung Galaxy Fold 2: مشخصات

    مشخصات شایع در سطح متوسط

در مورد مشخصات تلفن تلنگر سامسونگ اطلاعات زیادی در دست نیست. تاکنون هیچ شاخصی در مورد پلتفرم اجرای آن وجود ندارد ، چه چیزی از Qualcomm باشد یا از Exynos SoC. شایعه ای مبنی بر قرار گرفتن این مکان کمی پایین تر از پرچمداران ، می تواند نشان دهد که این برنامه روی چیزی شبیه به اسنپدراگون 765 اجرا خواهد شد - این بدان معنی است که 5G را فعال کرده است - اگرچه هیچ مدرکی برای این کار وجود ندارد - و یکی از اذعان می کند که 4G است (اگر این در واقع همان تلفن تاشو مورد نظر است).
دوربین های Samsung Galaxy Fold 2

    دوربین خارجی دوگانه
    دوربین جلوی سوراخ تک پانچ

درباره هر یک از مشخصات دوربین گوشی تاشو آینده سامسونگ گفته شده است ، اما به لطف تصاویر بیرون آمده ، ما برخی از موارد ارائه شده را دیدیم. اولین نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که دوربین های دوتایی در قسمت بیرونی وجود دارد. یک شایعه وجود دارد که نشان می دهد این سنسور 108 مگاپیکسلی است که به عنوان دوربین اصلی به S11 می رود و لنز دوم تله فوتو نیز دارد. هیچ چیز مشخصی وجود ندارد - اما این مجموعه کاملی از دوربین های تلفن های اخیر سامسونگ نیست.

این بسیار متفاوت با گلکسی پوشه اصلی است که به یک مکمل کامل دوربین ، داخل و خارج مجهز شده است.

برای دوربین جلویی ، به نظر می رسد سامسونگ با یک دوربین سوراخ پانچ کار می کند. به نظر می رسد که این رویکرد برای Galaxy S11 نیز به نظر برسد ، و فکر می کنیم این دوربین نسبت به داشتن دوربین های زیاد در فضای داخلی فضای بیشتری ندارد.
شایعات بی بند و باری سامسونگ Galaxy Fold: تاکنون چه اتفاقی افتاده است؟

در اینجا همه شایعات و نشتهایی که پیرامون گلکسی پوش جدید جدید تاکنون وجود دارد ، آورده شده است.
19 دسامبر 2019: Galaxy Fold سامسونگ در سبک نمایشی نشت می کند

تصاویری که ادعا می کنند گوشی تاشو آینده سامسونگ را نشان می دهد ، در Weibo ظاهر شده است و به طراحی بالقوه تلفن تاشو بعدی سامسونگ می پردازد.
13 دسامبر 2019: برنامه مارک تجاری Ultra Thin Glass (UTG)

همانطور که برای اولین بار در اکتبر 2019 دوباره به آن اشاره کردیم ، سامسونگ به دنبال ثبت اختراع "UTG" (یعنی Ultra Thin Glass) است که از طریق Dowoo Insys تولید می کند. مقاوم در برابر خراش ، سخت تر از روکش های پلاستیکی است ، اما لزوماً مشکلات شکنندگی شیشه را پیدا نمی کند - خصوصاً برای یک دستگاه تاشو.
11 دسامبر 2019: سری Galaxy S11 سامسونگ می تواند در تاریخ 18 فوریه راه اندازی شود

اگرچه این داستان حاکی از معرفی سامسونگ گلکسی اس 11 سامسونگ در تاریخ 18 فوریه است ، اما ممکن است از گوشی تاشو بعدی در همان رویداد رونمایی شود.
2 دسامبر 2019: Galaxy Galaxy Fold 2 می تواند حدود 845 دلار قیمت داشته باشد

گزارش های رسانه های کره ای حاکی از آن است که گلکسی پوش جدید جدید می تواند 1 میلیون دلار برد داشته باشد ، در حدود 845 دلار با پرتاب در کنار سامسونگ Galaxy S11.
18 نوامبر 2019: دوم Galaxy Fold سامسونگ ارزان تر و احتمالاً یک تلفن تلنگر خواهد بود

شایعات حاکی از این است که Galaxy Fold بعدی یک طراحی بدون شکیل خواهد بود و در فضایی کمی مقرون به صرفه تر قرار می گیرد.
29 اکتبر 2019: جدیدترین تلفن هوشمند تاشو سامسونگ در واقع یک تلفن تلنگر صفحه لمسی است

سامسونگ یک تلفن تلنگر تاشو را در کنفرانس توسعه دهندگان فاش کرد و آن را به عنوان یک مدل مفهومی معرفی کرد ، اما این بینش را درمورد اینکه ممکن است سامسونگ در آینده با تلفن های تاشو در آینده قرار بگیرد ، دارد.
29 آگوست 2019: این همان چیزی است که یک تلفن تاشو افقی سامسونگ می تواند داشته باشد

رندرهای مفهومی مبتنی بر حق ثبت اختراع سامسونگ به ما این نگاه را می دهند که یک تلفن تلنگر سامسونگ چگونه ممکن است به نظر برسد.
6 ژوئن 2019: ارائه دهنده های بدون لبه و لبه به لبه (براساس ثبت اختراع ایالات متحده)

به عقب قبل از Fold اولیه حتی راه اندازی مناسب ، ارائه دهنده هایی از آنچه دستگاه نسل بعدی می تواند به نظر برسد ، با صفحه نمایش لبه به لبه کامل و بدون شکاف مزاحم در راه ظاهر می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.