آموزش تغییر تم دایرکت اینستا
آرت زدن روی قهوه
بهترین بلندگوهای بلوتوث
آسیاب قهوه چگونه انتخاب می شود ؟
نقد و بررسی: Apple MacBook Pro (13 اینچ ، 2020)
Covid-19 انقلاب مراقبت های بهداشتی AI را تسریع می کند
پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

Concept Car سونی سرگرمی را در صندلی راننده قرار می دهد


با وجود یک جفت موتور 200 کیلوواتی که به هر چهار چرخ نیرو می فرستد ، اولین اتومبیل سونی می تواند در 4.8 ثانیه از 0 به 62 مایل در ساعت برود.
می تواند حداکثر سرعت 149 مایل در ساعت را داشته باشد ، حتی اگر وزن سنگین 5،180 پوند داشته باشد. این شرکت هنوز فاش نکرده است که مفهوم تمام الکتریکی تا چه حد می تواند بین اتهامات فاصله داشته باشد ، اما این مهم نیست. در واقع ، بقیه این مشخصات را انجام ندهید ، زیرا سونی نمی خواهد این خودرو را که این هفته آن را در CES نشان داد ، تولید کند. آنچه در مورد Vision-S بسیار مهم و جالب است ، این است که چگونه می تواند سونی را که می تواند در سنی ایفا کند که عملکرد به مراتب کمتر از نحوه برخورد یک وسیله نقلیه به مسافران خود باشد ، تأکید می کند.
تغییر سریع صنعت خودرو به سمت وسایل نقلیه خودران و متصل ، بازیکنانی مانند گوگل ، اپل و آمازون را به سمت فعالیت های اتومبیل سوق داده است ، بیشتر در رابطه با سیستم های سرگرمی. جنرال موتورز قصد دارد از نرم افزار آندروید در وسایل نقلیه آینده خود استفاده کند؛ آمازون به تازگی لامبورگینی را به عنوان آخرین کاربر سیستم ال جی جاسازی شده خود فرود آورد.
سونی قبلاً جایگاهی در صنعت خودرو دارد. این سیستم بلندگو را در اختیار انواع خودروسازان قرار می دهد. تویوتا و بازوی لوکس آن ، لکسوس ، از سنسورهای تصویر CMOS سونی در بعضی از مدل ها برای پشتیبانی از ویژگی های ترمز اضطراری خودکار استفاده می کنند. اما اکنون این شرکت به دنبال تقویت پیشنهادات خود است. رئیس جمهور و مدیرعامل و مدیرعامل و مدیرعامل و مدیرعامل كنیچیرو یوشیدا در كنفرانس مطبوعاتی در لاس وگاس گفت: "ما تلاشهای خود را برای مشاركت در آینده تحرك تسریع خواهیم كرد." "این نمونه اولیه نقش ما را نشان می دهد." بنابراین جای تعجب نیست که ببینید Vision-S دارای دو نقطه قوت سونی است: سرگرمی مصرف کننده و حسگرها.
اولین مورد آسانتر برای دیدن اینجا است. Vision-S دارای صفحه نمایش گسترده ای است ، از جمله صفحه نمایش که طول داشبورد را دراز می کند ، مانند مدل SUV Byton M-Byte. البته اینها دسترسی به موسیقی ، بازی ها و فیلم ها را در کتابخانه گسترده شرکت فراهم می کنند. (یوشیدا می گوید: "ما معتقدیم که تحولات تحرک نیز خودروها را به عنوان یک فضای سرگرمی جدید دوباره تعریف می کند)."

اتصال 5G تضمین خواهد کرد که همه چیز با لحظه ای از بافر در می آید. هر دو سرنشین پشت پرده هر یک از صفحه نصب شده روی پایه خود استفاده می کنند. با بلندگوهای اطراف اتومبیل ، از جمله یک در هر صندلی ، همه می توانند از سیستم "همه جانبه صوتی 360 واقعیت" سونی که در CES 2019 آغاز شد لذت ببرند.
33 سنسور که در داخل و داخل سدان قرار دارند کمتر چشم نواز هستند اما به همان اندازه حیاتی هستند: ترکیبی از دوربین ، رادار ، سونوگرافی و پخش. بیش از نیمی از آنها محیط اطراف اتومبیل را تماشا می کنند و به آن اجازه می دهند خود را در بزرگراه (با نظارت انسانی) رانندگی کند و به طور خودمختار در یک پارکینگ جایی پیدا کند. یک دوربین باتری داخلی ساخته شده زندگی شما را در جاده ضبط می کند ، و دوربین های دیگر فیدهای دیجیتالی و آینه های جانبی را برای شما ایجاد می کنند. یک ترفند شسته و رفته در آنجا: اگر برخی از پشت سر شما تیرهای بلند خود را روشن کند ، Vision-S می تواند به طور خودکار میزان روشنایی صفحه را کم رنگ کند. کمی خزنده تر: با نزدیک شدن به ماشین ، دوربین ها شما را تشخیص می دهند و تنظیمات ماشین را به دلخواه خود تنظیم می کنید. به طور طبیعی ، یک دوربین قشرهای داخل اتومبیل را تماشا می کند. اگر خواب آلود راننده شود ، ماشین می تواند به شما پیشنهاد دهد که استراحت کند. در صورت خاموش بودن مسافر ، می توانید صندلی های خود را بچرخانید و گرما را گرم کنید تا دنج آنها حفظ شود.

یوشیدا گفت سونی Vision-S را با کمک شرکت صنعت Magna ساخت تا درک خود را از این خودرو به طور کلی بهبود بخشد. اما او روشن كرد كه سونی نمی خواهد شروع به مهر كردن فولاد خود كند. (ساخت اتومبیل بازی سختی است ؛ فقط از جیمز دایسون بپرسید.) و در حالی که اندکی از ایده های این شرکت در لاس وگاس در حال شکسته شدن است - صفحه نمایش های بزرگ و تعداد زیادی سنسور در اتومبیل های امروزی رایج می شوند - این یک سیگنال است که سونی می خواهد از آن حک کند. نقش بزرگتر ، گسترده تر و شاید پر سود تر در تجارت خودروهای آینده. ممکن است هرگز در Vision-S سوار نشوید ، اما روزی این امکان را فراهم می کند که سونی ابزارهایی را برای سرگرمی ، امنیت و حرکت خود فراهم کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.