آموزش تغییر تم دایرکت اینستا
آرت زدن روی قهوه
بهترین بلندگوهای بلوتوث
آسیاب قهوه چگونه انتخاب می شود ؟
نقد و بررسی: Apple MacBook Pro (13 اینچ ، 2020)
Covid-19 انقلاب مراقبت های بهداشتی AI را تسریع می کند
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

از این فناوری می توان برای ردیابی کارمندان به نام بهداشت استفاده کرد


طی چند سال گذشته ، Estimote چراغ ردیابی بی سیم را به شرکتهایی از جمله آمازون ، اپل و نایک وعده داده است و نوید یک روش دقیق تر برای نقشه برداری در حرکت محصولات ، تجهیزات و افراد - همه به نام افزایش بهره وری و بهره وری دارد.اکنون Estimote در حال پیشگیری از چراغهای پوشیدنی خود به عنوان راهی برای مقابله با گسترش کوروی ویروس است. یک بسته تحلیلی جدید به مدیران کمک می کند تا مناطق تمیز و تمیز را برای تمیز کردن مشخص کنند و به آنها نشان دهند که وقتی کارگران قواعد دوری اجتماعی را در کار می گیرند ، و افرادی را که باید بعد از آزمایشات همکار خود را قرنطینه کنند ، شناسایی می کند.

از آنجا که مشاغل در سراسر ایالات متحده برای شروع مجدد عملیات و به وجود آوردن زندگی در اقتصاد دهکده ، مشغول تلاش هستند ، بسیاری از آنها در جستجوی راه حل های کم و بالا برای ایمن نگه داشتن کارگران هستند. ماسک ، ضد عفونی کننده و موانع عطسه پلکسی گلاس به طور فزاینده ای رایج است. برخی از آنها همچنین به سمت فناوریهایی مانند دوربین های سنجش دما و برنامه هایی که نیاز به کارگران برای گزارش علائم و قرار گرفتن در معرض احتمالی آنها دارد ، روی می آورند.

اکنون سازندگان فناوری برای ردیابی اشیاء و مردم امیدوارند از این فرصت استفاده کنند. آنها به عنوان ابزاری برای ردیابی حرکات کارگران در محیط های کار ، در حال بارگیری و بسته بندی مجدد beacon ها و نرم افزارهای خود هستند. اما هنوز مشخص نیست که چه تعداد از گیرندگان وجود دارد ، و برخی از کارشناسان بهداشت عمومی سؤال می کنند که اقدامات واقعاً چقدر مؤثر است. کارشناسان حفظ حریم خصوصی همچنین هشدار می دهند که این روند می تواند حریم خصوصی شخصی را از بین ببرد.

شوتا بانسال ، استاد دانشگاه جرج تاون که از روش های محاسباتی برای مدل سازی شیوع بیماری استفاده می کند ، می گوید: "بسیاری از این موارد می توانند به" تئاتر امنیتی "شباهت داشته باشند. بانسال می گوید برای یافتن اینکه چه کسی در تماس نزدیک با شخصی که آزمایش عروق کرونر را مثبت کرده است ، سیستمی را دنبال می کند که حرکات کارگران را دنبال می کند ، مفید است. اما او تردید دارد که این فناوری کارگران را ایمن نگه می دارد.

برخی از کارفرمایان ، از جمله چندین شرکت بزرگ فناوری ، امیدوارند که با از راه دور کار کردن آنها کارگران را ایمن نگه دارند. گوگل و فیس بوک گفته اند که بسیاری از کارگران تا سال 2021 در خانه خواهند ماند. توییتر قصد دارد تا کارهای از راه دور را دائمی کند. اما اپل برعکس ، به دنبال این است که تعداد بیشتری از کارگران خود را به دفاتر بازگرداند.

در بسیاری از صنایع ، از جمله ساخت ، تدارکات و خرده فروشی ، کار از راه دور گزینه ای نیست. در آن تنظیمات ، نظارت بر محیط کار به دلایل دیگر جای دیگری پیدا کرده است. به عنوان مثال ، Locix که سیستمی را به کار می برد که از WiFi برای شناسایی محل قرارگیری چراغ ها در انبارها استفاده می کند ، اکنون در حال بازاریابی فناوری خود به عنوان راهی برای حفظ فاصله اجتماعی ، شناسایی مناطق با لمس بالا و پیدا کردن افرادی است که احتمالاً در معرض Covid قرار گرفته اند. -19. Smartvid.io که دوربین های نظارتی را که مانع بازدید از سایت های ساخت و ساز در معرض خطرات ایمنی است ، به فروش می رساند ، فناوری Covid-19 را مجدداً بازسازی کرده است و آن را به عنوان راهی برای اطمینان از کارگران در فاصله ایمن از بین می برد.

شرکت Terex ، سازنده تجهیزات و ماشین آلات صنعتی ، از یک برنامه Covid تهیه شده توسط Tulip استفاده کرده است و این نرم افزاری را برای نظارت بر خطوط تولید ایجاد می کند. برنامه از کارگران می خواهد قبل از شروع کار علائم را گزارش دهند و با پاسگاه های دما هماهنگ شوند.

اما آدرا کرکلند ، مدیر بازاریابی دیجیتال در Terex ، می گوید که این شرکت کارگران را ردیابی نمی کند زیرا مزایای آن مشخص نیست ، و این شیوه ممکن است در اثر مقررات محافظت از داده ها در اروپا به نتیجه برسد. او می گوید: "من می دانم كه برخی از شركت ها برچسب های RFID را بر روی مردم قرار می دهند." "ما در تلاش هستیم تا از حریم کارگران محافظت کنیم."

یافتن چنین فناوری در دفاتر کمیاب تر است اما ممکن است این تغییر پس از Covid باشد.

به عنوان مثال تراکم دستگاهی را می فروشد که افراد را از راهروها و درهای ورودی عبور می دهد. به طور معمول این ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای محبوبیت یک اتاق جلسه خاص. در حال حاضر این شرکت نسخه ای را ارائه می دهد که به طور خودکار کارگران را هشدار می دهد وقتی یک اتاق خیلی شلوغ است و امکان ایجاد فاصله از امنیت اجتماعی را فراهم می کند. نکته قابل توجهی برای فروش تراکم این است که نوید سنجش محافظت از حریم خصوصی را داده است زیرا افراد را نمی شناسد.

اندرو فراه ، مدیرعامل تراکم می گوید: "سیستم هایی وجود خواهند داشت که به معنای واقعی کلمه در هر ساختمان مستقر می شوند. "و این فقط یک سؤال است که چقدر از سوراخ خرگوش نظارتی به پایین می رویم."

شرکت های دیگر در حال ارائه دوربین و الگوریتم های دید در کامپیوتر به عنوان یک راه حل هستند. PointGrab ، یک شرکت اسرائیلی که دوربین های سقفی را برای نظارت بر فعالیت در محل کار می فروشد ، اکنون در حال بدست آوردن فناوری خود به عنوان یک راه حل Covid است.

فناوری نظارت برای مدتی در حال خزیدن در مکان های کار بوده است ، در درجه اول به عنوان نرم افزاری که فعالیت کارگران را بر روی رایانه ها نظارت می کند. تغییر به تماشای خود کارگران در مناطق بالا پشتیبانی می کند: راهنمایی برای بازگشایی مشاغل صادر شده توسط کاخ سفید شامل فراخوان کارفرمایان برای "نظارت بر کارگران" است.

رایان کالو ، استاد دانشگاه واشنگتن که متخصص در سیاست گذاری و اخلاق فناوری است ، هشدار می دهد که اقدامات جدید نظارت ممکن است مدتها پس از کاهش تهدید این بیماری ادامه یابد ، و درها را به تاکتیکی هایی که احساس سرکوب می کنند و در معرض سوءاستفاده هستند ، هشدار می دهد.

کالو می گوید: "مردم در طی المپیک یا جام جهانی با هواپیماهای بدون سرنشین و ردیاب های فلزی سازگار می شوند و کم و زیاد می بینند ، این فناوری از توجیه اولیه خود گذشته است." "این نوعی خزش ماموریت است."

بانزال از جورج تاون می گوید شرکت ها باید بدانند که بازگرداندن افراد به محل های کار دیگران را در معرض خطر قرار می دهد ، بنابراین تصمیم گیری نباید به آرامی انجام شود ، به خصوص وقتی که فناوری حمایت از مردم به اثبات نرسد. وی می گوید: "من طرفداری می کنم که آنها واقعاً پیامدهای پاسخ آنها را برای کارگران اساسی مانند کارمندان نگهبان ، کارمندان خدمات و کارگران نگهداری در نظر بگیرند."
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.